مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 12:502017-08-17سياسي

افزایش پرونده های دعاوی خانواده نگران کننده است


امام جمعه شهرستان رفسنجان افزایش پرونده های دعاوی خانواده را نگران کننده دانست و گفت: باید از طریق صلح و سازش و ریش سفیدی از ورود بسیاری از پرونده ها به سیستم قضایی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عباس رمضانی پور، صبح امروز 26 مردادماه در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: همه تلاش خود را در جهت ارتقاء بهداشت قضایی و اصلاح ذات البین و رفع خصومت ها انجام می دهیم تا از ورود پرونده های کم اهمیت به سیستم قضایی جلوگیری شود.

وی افزود: در برخی موارد معاملات نا امن و غیرشرعی مشکلاتی را برای افراد بوجود می آورد که ضروری است سطح دانش وآگاهی های حقوقی افراد در جامعه ارتقاء یابد و فرهنگ ثبت معاملات و قراردادها به صورت رسمی نهادینه و از دست اندازی برخی افراد سودجو جلوگیری شود.

رمضانی پور افزایش پرونده های دعاوی خانواده را نگران کننده دانست و گفت: باید از طریق صلح و سازش و ریش سفیدی از ورود بسیاری از پرونده ها به سیستم قضایی جلوگیری شود.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه قضاوت از رسالت های حوزه های علمیه است، تصریح کرد: ضرورت دارد تعداد افراد بیشتری از حوزه های علمیه جذب دستگاه قضایی کشور شود.

حضور مقامات ارشد دستگاه قضایی استان در شهرستان ها اقدامی ارزشمند است و موجب تقویت روحیه امید در مردم و دلگرمی بیشتر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرونده های دعاوی خانواده نگران کننده است

افزایش پرونده های دعاوی خانواده نگران کننده است