مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 12:302017-08-17سياسي

عاشورا بارزترین مدرسه برای ماست


اگر مادر شهید محکم نایستاده بود امت برپا نمی ماند، هدف ما فقط رضایت و خشنودی خداوند متعال است و مال و فرزندی از دنیا نمی خواهیم.

- مادر شهید احمد محمد مشلب گفت: اگر مادر شهید محکم نایستاده بود امت برپا نمی ماند، هدف ما فقط رضایت و خشنودی خداوند متعال است و مال و فرزندی از دنیا نمی خواهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلام بدرالدین در مراسم گرامیداشت شهید مشلب که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ما افتخار می کنیم فرزندانی داریم که در راه دین فدا کنیم تا این امت و این دین باقی بماند، امامان ما و فرزندان آن ها نیز در راه دین خون دادند و جان خود را فدا کردند تا این دین پابرجا بماند.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که ما هرچه داریم از عاشوراست، عنوان کرد: عاشورا بارزترین مدرسه برای ما و جوانان ما و برای چگونگی فداسازی در راه دین است.

برخی شهدا سرشان بریده می شود همچون امام حسین(ع) و برخی دیگر به شدت مجروح می شوند همچون حضرت اباالفضل (ع) و در این راه جان می دهند.

ما همه این ها را امروز شاهد هستیم و این مدرسه همچنان برپا خواهد ماند تا روزی که منتقم خون امام حسین (ع) ظهور کند.

مادر شهید مشلب بیان کرد: به جاست که کلامم را خطاب به تمام بانوانی که در این مکان حضور دارند و تمام دختران جوان بگویم که جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا بارزترین مدرسه برای ماست

عاشورا بارزترین مدرسه برای ماست