مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 11:062017-08-17اقتصادي

به مدت 19 روز کاری محور هراز در 2 مرحله مسدود می شود


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودهن و پردیس از انسداد محور هراز در مسیر رودهن- آمل در دو مرحله خبر داد.

- محمدرضا زمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس" استان تهران اظهار داشت: با توجه به درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مبنی بر ضرورت انجام عملیات اصلاح شیب شیروانی در محور هراز، محدوده پیچ ابتهاج (کیلومتر 85 تا 86)، این محور از 29 مردادماه سال جاری تا 21 شهریورماه و همچنین از دوم مهرماه تا 25 مهرماه مسدود است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودهن و پردیس اضافه کرد: انسداد محور هراز تنها در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ های ذکرشده (19 روز کاری) از ساعت 6 صبح تا 18 هر هفته خواهد بود.

وی تصریح کرد: این محور در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه باز است.

زمانی اظهار داشت: هم وطنانی که قصد تردد به شمال و شمال شرق کشور را دارند، در زمان انسداد محور هراز می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ محور بین المللی هراز حدفاصل رودهن- آمل یکی از مهم ترین و پرترددترین راه های مواصلاتی کشور است که استان تهران را به استان های شمالی و شمال شرق کشور متصل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مدت 19 روز کاری محور هراز در 2 مرحله مسدود می شود

به مدت 19 روز کاری محور هراز در 2 مرحله مسدود می شود