مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 06:252017-08-17سياسي

اپراتورهای جدید می آیند


ارائه برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس و اظهارات نمایندگان در موافقت و مخالفت با وی، همچنین ارائه ویدیوی ارزان تر به مشترکان مخابرات و نهایی شدن موافقت نامه با شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی برخی از مهم ترین اخبار حوزه آی سی تی در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پیشنهاد محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم در جلسه هفته ی گذشته ی مجلس، مهم ترین اخبار حول محور برنامه های او و همچنین حضور در مجلس برای دفاع از این برنامه ها و مخالفت و موافقت نمایندگان گذشت.

تعهد دولت برای ایجاد 100 هزار شغل حوزه ICT در برنامه ششموزیر پیشنهادی ارتباطات در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران به تشریح برنامه های خود در جمع فعالان اقتصادی پرداخت و گفت: طبق آمار میزان درصد اشتغال در حوزه ICT به کل اشتغال در کشورهای در حال توسعه 1.

87 درصد است.

این شاخص در کشور ما تا سال 1394 به میزان 0.

2 درصد بوده است و مجموع شغل های ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات 50 هزار شغل بوده است که تنها در سال 1395 بر اثر توسعه در بخش ICT بیش از 100 هزار شغل در این بخش ایجاد شده است.

آذری جهرمی گفت: یکی از مشکلات ما این است که بازار مناسب نداریم؛ در برخی مناطق شهری و در بسیاری از مناطق روستایی دسترسی ها مطلوب نیست که تعهد داده شده این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپراتورهای جدید می آیند

اپراتورهای جدید می آیند