مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 23:202017-08-16سياسي

مولاوردی: علیه ما 400 صفحه توهین و تخریب آماده کرده اند


دستیار ویژه رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه "در زمان حضورم به عنوان معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور مورد آماج انواع توهین ها، اتهامات، تخریب ها و دروغ پردازی ها قرار گرفتم"، گفت: مجموعه این اتهامات که یا از روی ناآگاهی یا به عمد و در راستای سناریوسازی ها در جهت برخورد با دولت یازدهم بود، به 400 صفحه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در مراسم معارفه خود که عصر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم که در آستانه تشکیل دولت دوازدهم با شعار دوباره ایران، آزادی و امنیت، آرامش و پیشرفت شاهد حضور چشمگیر زنان و جوانان در خلق حماسه هایی چون خرداد 92 و همچنین انتخابات اخیر هستیم که قطعا با پیامدهای ملی و بین المللی همراه بوده و نشان دهنده آن هستند که نمی توان نقش آن زنان را در کشور انکار کرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که این توفیق را یافتم که فرصت خدمت در سنگر دیگری را در دولت دوازدهم به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی داشته باشم.

معاون سابق امور زنان و خانواده رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: در این 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد زنان به عنوان نیروهایی بزرگ و تاثیرگذار گام به گام حضور و قدرت خود را در جامعه و در عرصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی: علیه ما 400 صفحه توهین و تخریب آماده کرده اند

مولاوردی: علیه ما 400 صفحه توهین و تخریب آماده کرده اند