مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 23:012017-08-16سياسي

گزینه نظامی زیر میز است!


گزینه نظامی برخلاف لاف گزافی که آمریکا می زند، روی میز نیست، بلکه زیر میز افتاده و خاک می خورد، چرا که آمریکایی ها یک بار در جریان جنگ تحمیلی به آن متوسل شده و ناکام از آوردگاه بیرون آمده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: 1- امروز با سالگرد پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان دفاع مقدس 8 ساله همزمان است.

کسانی که از آن روزها خبر چندانی ندارند و یا در آن دوران دستی از دور بر آتش داشته اند، حق دارند با مشاهده برخی از مشکلات این روزها، شرایط را سخت! و حتی بحرانی! تصور کنند و تهدید خالی از واقعیت برخی مسئولان را باور کنند که اگر با حریف سازش نکنیم- بخوانید تسلیم نشویم- سایه جنگ را بر سر خود خواهیم داشت! ولی فقط نیم نگاهی به شرایط ایران اسلامی در آغاز جنگ و هجوم همه جانبه تمامی قدرت های ریز و درشت دنیا به کشوری که تازه از یک انقلاب پیروز بیرون آمده بود و عبور مقتدرانه از آن هنگامه پرمخاطره، کافی است تا با امام راحلمان رضوان الله تعالی علیه همصدا شوند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند واقعیتی که 5 سال قبل، هفته نامه آمریکایی ویکلی استاندارد با اشاره به اقتدار مثال زدنی این روزهای جمهوری اسلامی ایران به آن اعتراف کرده و نوشته بود؛ رؤسای جمهور آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه نظامی زیر میز است!

گزینه نظامی زیر میز است!