مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-16سياسي

تذکرات نمایندگان درباره جابجایی اظهارات مخالفین و موافقین وزرای پیشنهادی


" تعدادی از نمایندگان در تذکرات جداگانه ای بر این موضوع تاکید کردند که مخالفان وزرای پیشنهادی باید در مقام مخالفت و موافقان در مقام موافقت صحبت کنند و روندی برخلاف این مغایر شأن مجلس است و لازم است رییس جلسه با این موضوع برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دامادی نماینده ساری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی برخی از نمایندگان وقت مخالفان را می گیرند اما به عنوان موافق صحبت می کنند؛ روندی که در مجالس قبلی وجود نداشته و مشخص نیست که چه مسائلی در پشت پرده است.

وی افزود: از طرف دیگر براساس آیین نامه وزرای پیشنهادی باید در زمان بررسی صلاحیت در صحن علنی حضور داشته باشند، اما آنها هر وقت که می خواهند می آیند و می روند و بعضا وزیری که بررسی صلاحیتش به اتمام رسیده را نمی توان در مجلس پیدا کرد که پاسخ به سوال نمایندگان را بدهد.

برخی دیگر از وزرا از الان خود را وزیر می دانند و حتی دنبال گرفتن رای بالا هستند که اینطور اصلا درست نیست؛ چون مجلس جای بحث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان نیز در تذکری دیگر گفت: اگر نماینده ای قرار است به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت کند باید به مخالفت بپردازد نه اینکه از این وقت برای طرح مشکلات حوزه انتخابیه اش استفاده کند و در نهایت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات نمایندگان درباره جابجایی اظهارات مخالفین و موافقین وزرای پیشنهادی

تذکرات نمایندگان درباره جابجایی اظهارات مخالفین و موافقین وزرای پیشنهادی