مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-16سياسي

نطق "شفاف ساز" آذری جهرمی ابهامات را رفع کرد


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوابق تخصصی آذری جهرمی، بعنوان مکمل تحصیلات او خواهد بود و بدون شکی جهرمی از نخبگان فضای مخابراتی در کشور است.

- جعفرزاده ایمن آبادی (عضو هیئت رییس فراکسیون مستقلین ولایی) در گفتگو با "ناطقان" با اشاره به نطق روز گذشته وزیر پیشنهادی ارتباطات در صحن علنی گفت: در ابتدا مخالف بودم، اما نطق شفاف ساز وی بسیاری از ابهامات را رفع کرد و آذری جهرمی اعلام کرد، سوالاتی را که بدلیل ضیق وقت در دفاعیات پاسخ نداد بصورت مکتوب ارائه دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوابق تخصصی و درخشان آذری جهرمی، بعنوان مکمل تحصیلات او خواهد بود و بدون شک جهرمی از نخبگان عرصه مخابراتی در کشور است.

جعفرزاده با تشکر از اقدام رییس جمهور برای معرفی یک جوان برای تصدی وزارت ارتباطات گفت: متاسفانه رسانه های معاند با بغض و کینه به آذری جهرمی حمله می کنند، اما مجلس با رای قاطع نشان خواهد داد که حامی جوانگرایی است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در پاسخ به این سوال که انتظار شما درخصوص وزیر معرفی نشده علوم چه خواهد بود، ابراز داشت: قطعا وزیر ارتباطات نباید تنها نیروی جوان کابینه باشد، و امیدواریم دکتر روحانی از میان جوانان متخصص و متعهد فردی را برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق "شفاف ساز" آذری جهرمی ابهامات را رفع کرد

نطق "شفاف ساز" آذری جهرمی ابهامات را رفع کرد