مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 16:152017-08-16اقتصادي

رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد


بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال جاری نشان می دهد رنو همچنان پیشتاز بازار خودروهای وارداتی است و توانسته رقبای کره ای خود را پشت سر بگذارد.

- پس از کسب رتبه نخست تولیدکنندگان خودرو در جهان توسط رنو-نیسان رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال جاری نشان می دهد رنو همچنان پیشتاز بازار خودروهای وارداتی است و توانسته رقبای کره ای خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام نگین خودرو"، در حالی که این روزها گروه رنو- نیسان توانسته عنوان بزرگ ترین گروه خودروسازی جهان را از آن خود کند، رنو نیز در ایران شاهد رکوردشکنی است و محصولات این شرکت توانسته اند رتبه نخست واردات را در چهارماهه نخست امسال از آن خود کنند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بخش مطالعات بازار خودرو امروز، طی چهار ماه نخست سال جاری درمجموع 26 هزار و 593 دستگاه انواع خودرو سواری (شامل خودروهای شاسی بلند و کراس اوور) وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد 44درصدی را نشان می دهد.

در این میان رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی به کشور را از آن خود کرده و توانسته به سلطه طولانی مدت هیوندای بر این بخش از بازار خاتمه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد

رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد