مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 16:152017-08-16فرهنگي

کردستان و کرمانشاه میزبان آثار سینمای انقلاب می شوند


همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور غرب، «سینماسنگر» جشنواره عمار جهت اکران آثار سینمای انقلاب در شهرها و مناطق عملیاتی استان های کردستان و کرمانشاه دایر می شود.

- همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور غرب، سینماسنگر جشنواره عمار جهت اکران آثار سینمای انقلاب در شهرها و مناطق عملیاتی استان های کردستان و کرمانشاه دایر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورابط عمومی جشنواره فیلم عمار، سینماسنگر جشنواره عمار با محوریت آثار وحدت، جهاد و شهادت و بازخوانی رشادت های مردم غیور کرد از 25 مرداد تا 8 شهریور در باشگاه افسران شهر سنندج میزبان مردم و زائران می شود.

مستندهای آفرندن ، کرکم ، روزگار اکبر ، اهل سنت ایران ، جلال کردستان ، هابیل خون و خرما ، برادرانه و آثار داستانی سمیه کردستان ، عشق علیه الاسلام و نماهنگ جوانمردان دوران به همراه فیلم سینمایی بادیگارد و شیار 143 از جمله آثاری هستند در سینماسنگر جشنواره عمار نمایش داده می شوند.

در کنار سینماسنگر ، سینما سیار جشنواره عمار هم به مدت دو هفته، آثار سینمای انقلاب را در شهرها و مناطق عملیاتی راهیان نور غرب در کردستان و کرمانشاه به نمایش می گذارد.

پیش از این نیز سینماسنگر جشنواره عمار جهت نمایش آثار سینمای انقلاب در یادمان شهدای هویزه، میزبان زائران راهیان نور شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان و کرمانشاه میزبان آثار سینمای انقلاب می شوند

کردستان و کرمانشاه میزبان آثار سینمای انقلاب می شوند