مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 16:112017-08-16اقتصادي

4 شرط خرید مواد پتروشیمی توسط حقیقی ها در بورس کالا


مدیر پذیرش و بازار یابی بورس کالا در اطلاعیه ای نحوه معاملات اشخاص حقیقی در رینگ مواد پتروشیمی این بازار را اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بورس "، محمد رضا بهنام زاده در اطلاعیه ای 4 بندی نحوه خرید محصولات فرآورده های نفتی و پتروشیمی از سوی اشخاص حقیقی را اعلام کرده است.

وی در این اطلاعیه با استناد به بند 2 چهارصد و پنجاه و هشتمین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اضافه شدن تبصره در صورتیکه کالایی جزو کالاهای موجود در سامانه بهین یاب نبوده و قبل از پذیرش در بورس کالا اشخاص حقیقی مجاز به خرید آن بودند خرید کالای مذکور توسط اشخاص حقیقی با نظر هیات پذیرش امکان پذیر است یادآور شده : به ذیل ماده 4 دستورالعمل ثبت سفارش کالا در بورس کالای ایران از تاریخ 4 شهریور ماه 1396 اشخاص حقیقی می توانند بر اساس تبصره مذکور با رعایت شرایط می توانند از گروه محصولات فرآورده های نفتی و پتروشیمی خرید نمایند.

بهنام زاده در ادامه ضمن برشمردن 4 شرط برای امکان خرید محصولات پتروشیمی از بورس کالا گفته است: فقط کالاهای فرآورده های نفتی و پتروشیمی که دارای محدودیت خرید نمی باشند برای خریداران حقیقی مجاز خواهد بود.

در عین حال در زمان اخذ کد معاملاتی علاوه بر تصویر کارت ملی و شناسنامه مجوز فعالیت از قبیل پروانه بهره برداری ،پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شرط خرید مواد پتروشیمی توسط حقیقی ها در بورس کالا

4 شرط خرید مواد پتروشیمی توسط حقیقی ها در بورس کالا