مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-16اقتصادي

بافت های فرسوده شهری و روستایی لرستان تهدید کننده هستند


بافت های فرسوده شهری و روستایی توسعه بی رویه شهری بصورت افقی در استان در زمان زلزله تهدیدکننده هستند.

- مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: بافت های فرسوده شهری و روستایی توسعه بی رویه شهری بصورت افقی در استان در زمان زلزله تهدیدکننده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا آریایی در در کارگاه هماهنگی مدیریت بحران استان، با بیان اینکه از مجموع 43 نوع پدیده طبیعی شناخته شده در جهان تاکنون 34 مورد آن در کشور ایران رخ داده است، اظهار کرد: زمین لرزه، سیلاب، زمین لغزش، طوفان، تندباد، سرمای سخت، گرمای شدید و خشکسالی ایران را در ردیف 10 کشور حادثه خیز جهان قرار داده است .

وی با اشاره به مهمترین پدیده های طبیعی که لرستان را در معرض خطر قرار می دهد، افزود: زمین لرزه،سیلاب، خشکسالی، آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، ریزگردها و .

از جمله این پدیده هاست.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اضافه کرد: لرستان در نوار لرزه ای زاگرس به عنوان فعالترین نقطه در زاگرس میانی قرار گرفته است و وجود انواع گسل های بزرگ و کوچک، زمین لرزه های تاریخی،بافت فرسوده شهری، بافت فرسوده روستایی، وجود رودخانه های طغیانی و خروشان در توپوگرافی ناهموار و کوهستانی و ایجاد سیلاب های شهری و رودخانه ای، رودخانه های دائمی و فصلی، مدیریت شهری، توسعه بی رویه شهری بصورت افقی، وجود پدیده خشکسالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت های فرسوده شهری و روستایی لرستان تهدید کننده هستند

بافت های فرسوده شهری و روستایی لرستان تهدید کننده هستند