مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-16اجتماعي

انتخاب رشته بیش از 50 درصد داوطلبان کنکور/ افزایش ظرفیت های جدید


مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته بیش از 52 درصد پذیرفته شدگان آزمون سراسری 96 خبر داد و گفت: فرصت تمدید شده انتخاب رشته کنکور ساعت 24 امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه جاری پایان می پذیرد.

- دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری 96 حاضر و بر اساس کارنامه اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند و تاکنون برای انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام نکرده اند و همچنین با توجه به اطلاعیه ای که این سازمان درمورد کد رشته محل های جدید، برخی اصلاحات دفترچه راهنمای کد رشته های تحصیلی و اطلاعیه تکمیل ظرفیت در برخی دانشگاه ها نظیر دانشگاه پیام نور که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار گرفت.

مهلت انتخاب کد رشته های تحصیلی و زمان ثبت این کد رشته محل ها به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته داوطلبان تمدید شد که این مهلت ساعت 24 امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه سال جاری پایان می پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مهلت ثبت نام جهت شرکت در گزینش رشته های تحصیلی در موسسات آموزش عالی در برخی از کد رشته های تحصیلی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) پذیرش صورت می گیرد نیز تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته بیش از 50 درصد داوطلبان کنکور/ افزایش ظرفیت های جدید

انتخاب رشته بیش از 50 درصد داوطلبان کنکور/ افزایش ظرفیت های جدید