مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 14:202017-08-16پزشكي

تعداد پزشکان متخصص فعال در اسدآباد کافی نیست


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اسدآباد گفت: در حال حاضر تعداد پزشکان متخصص فعال در شهرستان اسدآباد کافی نیست و تا شهریورماه امکان جذب پزشک متخصص وجود ندارد.

- دکتر محمد محبوبی در گفت وگو با ایسنا، از در دست احداث بودن 6 هزار و 124 متر فعالیت عمرانی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد، اظهار کرد: این میزان فعالیت عمرانی در 16 پروژه با اعتبار 10 میلیارد و 90 میلیون تومان در این شهرستان در دست ساخت و احداث است.

وی با بیان اینکه هر یک از این پروژه ها از 40 درصد تا 100 درصد دارای پیشرفت فیزیکی هستند که برخی در هفته دولت افتتاح خواهند شد، افزود: 4 مرکز سلامت جامع روستایی، 2 مرکز جامع سلامت شهری، چندین خانه بهداشت و سه پایگاه شهری از جمله این پروژه های عمرانی در دست ساخت در شهرستان است.

محبوبی با اشاره به تبدیل شبکه بهداشت شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تصریح کرد: این دانشگاه نوپا دارای حوزه های متفاوت شامل بهداشت و درمان، آموزش و پژوهش، غذا و دارو و توسعه بوده که هر کدام از این حوزه ها، کارشناسان خاص خود در بخش های تخصصی و تکنیکی را داراست.

وی خاطرنشان کرد: تغییر این مجموعه از شبکه به دانشگاه، نویدبخش اتفاقات نیکویی در بحث اشتغالزایی در شهرستان است که در این راستا همراهی و حمایت مسئولان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پزشکان متخصص فعال در اسدآباد کافی نیست

تعداد پزشکان متخصص فعال در اسدآباد کافی نیست