مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 13:302017-08-16بين الملل

یک کارشناس روس: بعید است ایران و آمریکا از برجام خارج شوند


یک تحلیل گر سیاسی روس با بیان این که پاره کردن توافق هسته ای به نفع هیچ کس نیست، گفت: با وجود تمام لفاظی ها، بعید است که ایران و آمریکا از این توافق خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر فیتین، تحلیل گر سیاسی روس در موسسه روس برای مطالعات راهبردی (RISS) در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به عملکرد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: تمایل دولت ترامپ برای راه انداختن جنگ کلمات به نوعی تبدیل به یک رویه سیاسی شده است.

این کارشناس ارشد روس در ادامه درباره اظهارات حسن روحانی رییس جمهور ایران در پارلمان که گفته است، اگر آمریکا به تحریم های خود ادامه دهد ایران می تواند ظرف چند ساعت توافق هسته ای را کنار بگذارد، بیان کرد: بسیار بعید است که تهران با دیگر طرف های توافق در گروه 1+5 از توافق خارج شوند، چراکه نابود کردن این توافق واقعا به نفع هیچ کس نیست.

وی تصریح کرد: از نظر من، این هشدار در حال حاضر هیچ مبنایی ندارد، زیرا غیر از آمریکا، دیگر طرف های توافق تمایلی برای از بین بردن این سند ندارد، زیرا این توافق برای به نتیجه رسیدن زمان، تلاش و کار زیادی برد.

فیتین افزود: به این نکته توجه کنید که اروپایی ها تا کنون قراردادهایی چند میلیارد دلاری با تهران منعقد کرده اند و برای ورود به بازار ایران هجوم آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس روس: بعید است ایران و آمریکا از برجام خارج شوند

یک کارشناس روس: بعید است ایران و آمریکا از برجام خارج شوند