مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 11:552017-08-16اقتصادي

افتتاح 40 طرح رسانه ای در سمنان با حضور معاون استان ها


همزمان با سفر معاون امور استان های رسانه ملی به سمنان، از 40 طرح فنی، عمرانی و رسانه ای در صداوسیمای مرکز سمنان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، این طرح ها که با هدف افزایش پوشش دیجیتال در مناطق مختلف استان و افزایش کیفیت انتقال صدا و تصویر اجرا شده است و چهارشنبه (بیست و پنجم مرداد) با حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی و دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان در صدا و سیمای مرکز سمنان افتتاح شدند.

مدیر کل مرکز سمنان گفت: پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3 شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار و پوشش تلویزیون شهری و روستایی شبکه های دیجیتال DVB-T در 11 ایستگاه استان، بازسازی تاسیسات سه ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و شش ایستگاه متوسط در سطح استان، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز و راه اندازی سرورها و استوریج های صدا و سیمای مرکز سمنان از مهمترین طرح هایی است که با حضور معاون صداوسیما و استاندار سمنان به بهره برداری رسید.

محمد منتظر حجت هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 54 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: 40 میلیارد و 200 میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و مابقی از محل منابع استانی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 40 طرح رسانه ای در سمنان با حضور معاون استان ها

افتتاح 40 طرح رسانه ای در سمنان با حضور معاون استان ها