مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 06:112017-08-16دانش

لیلی خیدانی بررسی فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن در بین دانش جویان دختر


پرسش بنیادی پژوهش، جست وجوی عوامل مرتبط و مؤثر با فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن و هم چنین بررسی و ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف در میان دانش جویان دختر دانشگاه های استان ایلام است.

- بررسی فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن در بین دانش جویان دختر پرسش بنیادی پژوهش، جست وجوی عوامل مرتبط و مؤثر با فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن و هم چنین بررسی و ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف در میان دانش جویان دختر دانشگاه های استان ایلام است.

چکیده پرسش بنیادی پژوهش، جست وجوی عوامل مرتبط و مؤثر با فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن و هم چنین بررسی و ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف در میان دانش جویان دختر دانشگاه های استان ایلام است.

خروجی آزمون ها و تفسیر آن ها نشان می دهد که در آزمون فرض نورمالیتی، مقدار احتمال به دست آمده برای متغیرها بیش تر از 0/05 است؛ بدین معنی فرض نرمال بودن توزیع متغیرها رد نشده و استفاده از آزمون های پارامتری مجاز است.

نتایج نشان دهنده مقدار احتمال =0/05>0/001 نشان می دهد میان متغیر حجاب و بررسی فرهنگی هم بستگی معناداری وجود ندارد؛ به این معنا که تجربه گذشته فرد در حجاب وی نقشی ایفا نمی کند.

مقدار احتمال=0/421>0/05 هم گویای این مسئله است که بین متغیر حجاب و رابطه والدین و فرزند هم بستگی معناداری وجود ندارد کلیدواژه ها:حجاب؛ عفاف؛ نگرش فرهنگی؛ سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلی خیدانی بررسی فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن در بین دانش جویان دختر

لیلی خیدانی بررسی فرهنگ حجاب و عفاف و نگرش به آن در بین دانش جویان دختر