مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1396 ساعت 11:402017-08-15اقتصادي

اعطای جایزه "زیست ایران" به برترین های زیست فناوری


جایزه "زیست ایران" همراه با نمایشگاه زیست فناوری ایران توسط ستاد توسعه زیست فناوری و صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری در شهریور ماه امسال در سطح ملی برگزار می شود.

- جایزه "زیست ایران" همراه با نمایشگاه زیست فناوری ایران توسط ستاد توسعه زیست فناوری و صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری در شهریور ماه امسال در سطح ملی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جشنواره زیست فناوری ایران همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه ارزیابی دستاوردهای فعالان حوزه زیست فناوری، با شعار "زیست فناوری، مسیری نوین در راستای تولید و اشتغال دانش بنیان"، 29 شهریور ماه امسال در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

اهداف برگزاری مراسم جایزه زیست ایران عبارت از تحقق دست یابی به 3 درصد بازار جهانی در سال 1404، ایجاد روحیه رقابت سالم در بین فعالان حوزه زیست فناوری، هدایت فعالیت ها به سمت اولویت های کشور و شناسایی، معرفی و تشویق فعالان زیست فناوری است.

در این رقابت ملی، در هریک از حوزه های کشاورزی، پزشکی، صنعتی/تجهیزات/محیط زیست، برترین های شرکت ها (نوپا، تولیدی و صنعتی)، فناوری و مرکز رشد که بیشترین سهم را در اتصال حلقه های زنجیره ارزش زیست فناوری از مرحله تولید دانش تا ثروت (در عرصه های داخلی و بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه "زیست ایران" به برترین های زیست فناوری

اعطای جایزه "زیست ایران" به برترین های زیست فناوری