مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-13سياسي

وزرای پیشنهادی آموزش، بهداشت و خارجه در کمیسیون بهداشت


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور وزرای پیشنهادی خارجه، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در جلسه امروز این کمیسیون برای ارائه برنامه های خود خبر داد.

- محمدنعیم امینی فرد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز میزبان ظریف، بطحایی و قاضی زاده وزرای پیشنهادی خارجه، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان برای توضیح درباره برنامه هایشان بود.

به گفته وی، قاضی زاده هاشمی بر لزوم اجرای برنامه ششم تاکید کرد و نمایندگان نیز ضمن اعلام همدلی و حمایت از ایشان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

امینی فرد افزود: آقای ظریف نیز بر دیپلماسی اقتصادی و گردشگری سلامت تاکید نموده و به موضوع استفاده از افراد از قومیت ها، احزاب و اهل سنت در این وزارتخانه اشاره کرد.

وی افزود: آقای بطحایی نیز درباره برنامه هایش درخصوص طرح برخی شائبه ها درباره نقش او در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه توضیح داد و برنامه هایش را درباره اجرای سند تحول بنیادی مطرح و بر لزوم توجه به جایگاه فرهنگیان تاکید کرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت که کمیسیون فردا در نوبت صبح و بعدازظهر میزبان سایر وزرای پیشنهادی برای استماع برنامه هایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای پیشنهادی آموزش، بهداشت و خارجه در کمیسیون بهداشت

وزرای پیشنهادی آموزش، بهداشت و خارجه در کمیسیون بهداشت