مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 16:202017-08-13سياسي

بینشکده جامع علوم اسلامی راه اندازی خواهد شد


سرپرست معاونت جهاد علمی و فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از راه اندازی بینشکده جامع علوم اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مصطفی تیموریان گفت: ایجاد مدارس تخصصی علوم اسلامی به عنوان یک راهبرد اصلی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در جهت تولید فکر و نیروی انسانی تخصصی جامعه و تمدن اسلامی تعیین شده است و در راستای این هدف در سال های آینده اولین بینشکده جامع علوم اسلامی در تمامی رشته های موردنیاز نظام اسلامی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: کلاس های مدارس تخصصی علوم انسانی اسلامی در چهار رشته تخصصی مدرسه اسلامی روانشناسی، مدرسه اسلامی مدیریت، مدرسه اسلامی تعلیم و تربیت و مدرسه اسلامی هنر و معماری از روز گذشته (شنبه) با حضور بیش از یک صد نفر از علاقه مندان در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تیموریان اضافه کرد: دوره عمومی این مدارس از 21 تا 26 مرداد در ساختمان ستاد حوزه علوم اسلامی برگزار می شود و دوره های تخصصی این مدارس نیز به صورت اختصاصی برای هر رشته برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت جهاد علمی فرهنگی گفت: دوره عمومی مدارس علوم انسانی اسلامی شامل سه عنوان اصلی شناخت شناسی، انسان شناسی و کارگاه های تولید علم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بینشکده جامع علوم اسلامی راه اندازی خواهد شد

بینشکده جامع علوم اسلامی راه اندازی خواهد شد