مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 16:002017-08-13سياسي

جبارزاده: از شهدا الگو بسازیم نه اسطوره


شهید حججی که مردم ایران امروز داغدار این شهید است از پرورش یافتگان مکتب دفاع مقدس و انقلاب است بنابراین راه شهادت بسته نیست و شهادت آرزویی است که خیل جوانان ما به دنبال آن هستند.

- استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهید حججی که مردم ایران امروز داغدار این شهید است از پرورش یافتگان مکتب دفاع مقدس و انقلاب است بنابراین راه شهادت بسته نیست و شهادت آرزویی است که خیل جوانان ما به دنبال آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جبارزاده در چهارمین همایش کشوری آزادگان موصل 2، اظهار کرد: با وجود اینکه آزادگان طی اسارت، سال ها در بین مردم نبودند اما در قلب مردم ایران جای داشتند و روز بازگشت نیز به عنوان فرزندان ملت به آغوش ملت بازگشتند.

وی با بیان اینکه آزادگان بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، ادامه داد: تک تک روزهای دفاع مقدس، یک تاریخ است که باید منتقل شود و خاطرات آزادگان نیز مکتوب شود، چرا که این خاطرات مربوط به یک ملت است.

جبارزاده با تاکید بر اینکه باید از شهدا الگو بسازیم نه اسطوره، گفت: شهدا خودشان اسطوره هستند، اما در بیان خاطرات دو نوع نوشتن متصور است و گاهی از سر عشق و صمیت نویسنده شهدا را تبدیل به یک اسطوره می کند، اسطوره کردن شهدا شخصیتشان را دست نیافتنی می کند اما اگر الگو معرفی شوند این الگو قابل تکرار خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبارزاده: از شهدا الگو بسازیم نه اسطوره

جبارزاده: از شهدا الگو بسازیم نه اسطوره