مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-13سياسي

نشست های "زیارت بامعرفت" در حرم رضوی برگزار می شود


معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: سلسله نشست هایی با موضوع "زیارت بامعرفت" سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در حرم رضوی برگزار می شود.

- معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: سلسله نشست هایی با موضوع "زیارت بامعرفت" سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در حرم رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه های حرم رضوی در هفته جاری اظهار کرد: روز سه شنبه ساعت 19 و چهارشنبه ساعت 18 حجت الاسلام علی رضا پناهیان با موضوع زیارت بامعرفت در صحن جامع رضوی سخنرانی می کند.

وی با اشاره به جلسات سخنرانی که در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: همه روزه احکام و آداب زیارت قبل از نماز ظهر و عصر توسط حجت الاسلام سیدرضا موسوی در جمع زائران و مجاوران بارگاه رضوی تشریح می شود.

برنامه ای با عنوان "جرعه های اخلاق رضوی" روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی و برنامه ای با موضوع "بیان حدیث از امام رضا(ع)" توسط حسین حائری هر روز ساعت 19 در این رواق برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی با اشاره به سلسله نشست هایی که در صحن جامع رضوی برگزار می شود، تصریح کرد: روز جمعه حجت الاسلام مسعود عالی ساعت 20:30 سخنرانی می کنند سخنرانی دیگری با موضوع تبیین جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های "زیارت بامعرفت" در حرم رضوی برگزار می شود

نشست های "زیارت بامعرفت" در حرم رضوی برگزار می شود