مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 14:152017-08-13پزشكي

مراجعه 1100 نفر در هر ساعت به مراکز درمانی استان


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در یک سال گذشته در هر ساعت یک هزار و 100 نفر به مراکز درمانی استان مراجعه و سرویس درمانی لازم را از مراکز طرف قرارداد دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر"محمد جعفری" صبح امروز 22 مردادماه با اشاره به سالروز تصویب قانون بیمه سلامت در 22 مرداد اظهار کرد: از سال 92 بیمه خدمات درمانی به بیمه سلامت تغییر نام داد که از نظر ماهیتی نیز عوض شد.

وی افزود: رویکرد بیمه خدمات درمانی صرفا درمانی بود اما بیمه سلامت رویکرد سلامت محور دارد و غیر از مسائل حوزه درمان، سلامت را در ماموریت های خود دارد و در دو سه سال اخیر برخی کارکردهای بیمه رویکردهای عمومی تر و بازتر به حوزه سلامت و مولفه های موثر بر سلامت داشته است.

جعفری تصریح کرد: از 100 درصد عوامل تاثیرگذار در حوزه سلامت صرفا 25 درصد در وزارت بهداشت و 75 درصد در خارج از این وزارتخانه است و به همین جهت مولفه های اجتماعی اثرگذار بر سلامت متعدد است.

وی بیان کرد: سازمان جهانی بهداشت، سلامت از نظر جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی را در تعریف جامع از سلامت به کار برده و سعی کرده ایم در بیمه سلامت رویکردهای سلامت اجتماعی و معنوی را به اندازه سلامت جسمی و روانی دنبال کنیم گرچه در این زمینه باید هنوز کارهای زیادی انجام شود و امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 1100 نفر در هر ساعت به مراکز درمانی استان

مراجعه 1100 نفر در هر ساعت به مراکز درمانی استان