مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 14:002017-08-13سياسي

علی رغم تخریب ها، از سلامت مردم کوتاه نیامدیم


معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه دارویی کشور و ارتقای دسترسی مردم به دارو گفت: هر چند که عده ای سعی کردند ما را تخریب کنند اما با کمک خدا و رسانه ها این تخریب ها به هیچ عنوان ما را از اجرای قوانین و دفاع از سلامت مردم باز نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رسول دیناروند در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد گفت: به هر حال این برنامه با پایان دولت یازدهم مصادف است و باید توجه کرد که قضاوت مردم از این دوره چهار ساله به ویژه در حوزه سلامت مثبت است و رسانه ها هم که دستاوردها و ناکامی ها و از طرفی دغدغه ها و نظرات مردم را منعکس می کنند شاهدند که در این حوزه اقدامات زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه البته هنوز این اقدامات جایگاهی در شأن مردم را ایجاد نکرده است افزود: بر این اسا هنوز فاصله زیادی با جایگاهی که در شأن مردم و کشور است داریم اما در حد توان تلاش هایی را انجام دادیم و باعث شد رضایت مردم در بالاترین سطح ایجاد شود.

باید توجه کرد که یکی از حوزه هایی که در سال های گذشته کمترین رضایتمندی مردم را داشت حوزه سلامت بود.

این در حالیست که در چهار سال اخیر حوزه سلامت از رضایتمندی بالای مردم برخوردار شده و مردم در این حوزه احساس امنیت و آرامش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رغم تخریب ها، از سلامت مردم کوتاه نیامدیم

علی رغم تخریب ها، از سلامت مردم کوتاه نیامدیم