مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 11:352017-08-13ورزشي

خندوانه بد است چون تک صدایی خوب است!


روزگاری تک صدایی اعمال شدنی بود ولی در حال حاضر اگر صدا و سیما بخواهد همین روزنه ها را هم ببندد مخاطبان کنونی را هم از دست می دهد.

- عصر ایران- معلوم نیست چرا یگانه تریبون دیداری و شنیداری نظام جمهوری اسلامی، باید جولانگاه چند صدایی قرار بگیرد و دیگر رسانه های معاند که شعار چند صدایی می دهند اساسا اعتنایی به حضور چند صدا در برنامه های خود ندارند؟! عبارت پایانی روزنامه اصول گرا - که فراتر از یک رسانه جوهره فکری یک جریان را هر روز با تندترین ادبیات و بی هیچ بیم برخورد تکثیر و منتشر می کند - بسیار قابل تامل است.

این عبارت در پایان مطلبی در نقد برنامه خندوانه و به بهانه آیتمی که نحوه ادای یک کلمه از زبان یکی از چهره های سیاسی را دستمایه طنز و شوخی قرارداده بود نوشته شده است.

این که رسانه ای ایدیولوژیک برنامه ای کاملا غیر ایدیولوژیک را نپسندد البته امری طبیعی است همان گونه که وقتی دو برنامه پربیننده ایدیولوژیک ترین تلویزیون دنیا مربوط به خنده و فوتبال باشند هم موضوع جالبی است.

درباره عبارت مورد بحث اما چند نکته را می توان یادآور شد:1- سال هاست که اصول گرایی رادیکال با حمایت از تک صدایی شناخته می شود.

این که ارگان فکری آنان چنین آشکارا از تک صدایی حمایت و به آن اذعان کنند اما نکته تازه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خندوانه بد است چون تک صدایی خوب است!

خندوانه بد است چون تک صدایی خوب است!