مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 10:362017-08-13اقتصادي

مظاهری مطرح کرد دولت تدبیر و امید شتاب لازم برای ایجاد رونق را نداشت


رییس اسبق بانک مرکزی با بیان این که دولت تدبیر و امید شتاب لازم برای ایجاد رونق را نداشت افزود در برخی بخش ها مانند سیاست های مالی و بودجه ای، - سیاست های ارزی و اصلاح نظام بانکی شتاب کافی برای رسیدن به رونق اقتصادی وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، طهماسب مظاهری در مورد کابینه اقتصادی پیشنهادی از سوی رییس جمهور برای تشکیل دولت دوازدهم، گفت: آقای روحانی توانست رأی مردم جذب و مسئولیت دولت دوازدهم به عهده دارد و با استفاده از تجربیات سال های قبل از ریاست جمهوری و بالأخص تجربه دوره نخست ریاست جمهوری خود با شناختی که از افراد و شرایط کشور و اقتصاد ایران دارد، بهترین ترکیبی که به نظرش رسیده بود، انتخاب کرده است.

وی افزود: وزرا و کابینه دولت بایستی با سلیقه، ذائقه و برنامه های رییس جمهور همخوانی داشته باشد.

اگر تمام افراد پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد کسب کنند؛ انشا الله همه کمک کنیم که این ترکیب بتواند اولویت های کشور را با سرعت و کیفیت بهتر جلو و پیش ببرد.

موتور اقتصاد در دولت یازدهم روشن نشد وزیر اسبق اقتصاد تصریح کرد: البته این نکته قابل ذکر است که دولت نخست آقای روحانی بسیاری از ایرادات، اشکالات و مسیرهای غلط و خطاهای سیاست گذاری در دولت احمدی نژاد را اصلاح کرد که تقریباً همه کارشناسان به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظاهری مطرح کرد دولت تدبیر و امید شتاب لازم برای ایجاد رونق را نداشت

مظاهری مطرح کرد دولت تدبیر و امید شتاب لازم برای ایجاد رونق را نداشت