مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 17:062017-08-12بين الملل

وحشت در گوام؛ صدور دستورالعمل مراقبت از خود در برابر حملات اتمی


به دنبال تهدید کره شمالی برای حمله به جزیره گوام، مقامات این جزیره دستورالعمل دو صفحه ای را برای ساکنان این جزیره به منظور رویارویی با حمله اتمی احتمالی پیونگ یانگ، - صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، چند روز پس از آنکه کره شمالی اعلام کرد ممکن است به جزیره گوام ، حمله کند، مسئولان این منطقه تحت حاکمیت آمریکا دستورالعمل هایی را برای ساکنان این جزیره به منظور مواجهه با حمله اتمی احتمالی کره شمالی صادر کرده اند.

شبکه سی بی اس نیوز گزارش کرد، این دستورالعمل دو صفحه ای که توسط دفتر دفاع غیرعامل اداره امنیت داخی اراضی ایالات متحده صادر شده، به افراد جزیره گوام توصیه می کند تا بسته لوازم اضطراری به همراه داشته باشند، برای وضعیت اضطراری خانواده خود برنامه آماده کنند و لیستی از پناهگاههای بتنی در نزدیکی خانه هایشان، محل کار و مدارس خود داشته باشند.

در این دستورالعمل آمده است در صورت وقوع یک حمله واقعی، افراد باید نزدیک ترین ساختمان که ترجیحاً از بتن ساخته شده باشد را پیدا کنند و برای جلوگیری از نفوذ هرگونه مواد رادیواکتیو در بدنشان، به داخل این پناهگاه ها بروند .

این بیانیه ادامه می دهد که اگر در حین حمله احتمالی کره شمالی، فردی در فضای باز گرفتار شود به نور ساطع شده از انفجار خیره نشوید - این نور می تواند باعث کوری شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت در گوام؛ صدور دستورالعمل مراقبت از خود در برابر حملات اتمی

وحشت در گوام؛ صدور دستورالعمل مراقبت از خود در برابر حملات اتمی