مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 16:362017-08-12اقتصادي

رییس سازمان صنعت خوزستان: صنایع کوچک در کنار صنایع بزرگ باید جایگاه خود را حفظ کنند


رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت خوزستان گفت: صنایع کوچک در کنار صنایع بزرگ و متوسط جایگاه خود را در استان حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، نورالله حسن زاده به مناسبت هفته شهرک های صنعتی قبل از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک های صنعتی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت عمومی استان خوزستان از جمله وجود ریزگردها و دمای هوایی بالا، واحدهای صنعتی به فعالیت خود می پردازند.

وی با اشاره به تعاریف متفاوت صنایع کوچک در کشورها ادامه داد: سیاست کلی کشور در امر اشتغال این است که تا 50 نفر اشتغال در زمینه واحدهای صنعتی کوچک مشغول به کار بشوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بالای 90 درصد از صنایع بزرگ در استان خوزستان وجود دارند زیرا جای صنایعی چون پتروشیمی، نیشکر، فولاد در استان است همچنین اعتقاد من این است که پروژه های عظیم و بزرگ باید در استان خوزستان اجرا بشوند کما اینکه هم اکنون این پروژه ها در حال اجرا هستند.

حسن زاده با اشاره به اینکه باید صنایع کوچک هم در استان عملیاتی شوند، عنوان کرد: در حال حاضر شهرک تخصصی بزرگ پتروشیمی در شرق استان خوزستان در محور بندر امام به ماهشهر و امیدیه و همچنین 300 هزار هکتار شهرک صنعتی برای صنایع تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت خوزستان: صنایع کوچک در کنار صنایع بزرگ باید جایگاه خود را حفظ کنند

رییس سازمان صنعت خوزستان: صنایع کوچک در کنار صنایع بزرگ باید جایگاه خود را حفظ کنند