مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 16:052017-08-12دانش

رقابت 27 طرح در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی


با پایان یافتن مهلت ثبت نام در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی 27 طرح مفهومی از سوی فناوران، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز علمی به این رویداد ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت ثبت نام و ارسال طرح در ششمین چالش نوآوری نانو در روز 5 مرداد ماه پایان یافت و در این مدت 27 طرح مفهومی از سوی پژوهشگران، فناوران، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به این چالش ارسال شد.

این چالش که از سوی کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو و با همکاری شرکت توسعه منابع انرژی توان و شبکه باتری نانو ایران (شبنا) برگزار می شود، به دنبال راهکارهای عملی برای طراحی و ساخت باتری لیتیومی است.

در این راستا برای بهره گیری از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور، این موضوع با حمایت و پشتیبانی ستاد توسعه فناوری نانو در قالب یک رقابت نوآورانه با عنوان چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی به فراخوان گذاشته شد.

از 27 طرح مفهومی ارسال شده از سوی محققان و فناوران 45 درصد دارای نمونه اولیه است، ضمن آنکه 55 درصد طرح ها نیز به صورت گروهی و یا تیمی اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 27 طرح در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی

رقابت 27 طرح در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی