مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 15:552017-08-12اقتصادي

با #720* به بیش از 10 خیریه کمک کنید


در گذشته های دور، خیرین و نیکوکاران کمک های نقدی خود را به صورت مستقیم به دست نیازمندان می رساندند که با افزایش جمعیت و عدم دسترسی راحت به این قشر از جامعه، - موسسه های خیریه به عنوان رابط بین نیکوکاران و نیازمندان بار این مسئولیت را به دوش کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، موسسه خیریه کهریزک، بنیاد کودک، محک، سازمان بهزیستی کشور، انجمن آلزایمر ایران و خیریه همتا، مهرآفرین برخی از موسسه های خیریه معتبری هستند که با رعایت امانت داری، کمک های مردمی را به افرادی که نیاز به حمایت دارند، می رسانند.

یکی از مشکلات نیکوکاران بعد از شناسایی موسسه های خیریه، چگونگی رساندن کمک ها به این موسسه ها بود؛ دردسرهای مراجعه حضوری و پرداخت های اینترنتی باعث شد بسیاری از کدهای دستوری یا همان سامانه های ستاره عدد مربع، این سرویس را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی تعریف کنند.

یکی از سامانه هایی که در این راه پیش قدم بوده و امکان کمک به بیش از 10 خیریه را فراهم کرده، #720* است که خیرین می توانند هم با شماره گیری این شماره و انتخاب عدد شش و هم با شماره گیری مستقیم #6*720*، کمک های نقدی خود را از طریق 10 خیریه به دست نیازمندان برسانند.

این سرویس که به عنوان مسئولیت های اجتماعی #720* شناخته می شود، در کنار دیگر سرویس های این سامانه شامل پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با #720* به بیش از 10 خیریه کمک کنید

با #720* به بیش از 10 خیریه کمک کنید