مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 12:402017-08-12اقتصادي

خوزستانی ها مواد غذایی روباز نخرند


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به نقش اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت در کنترل صنوف تهیه و توزیع مواد غذایی گفت: خواستار اقدام اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن تجارت در زمینه عمل به وظایف قانونی خود و همچنین توجه بیشتر از سوی این ارگان ها در .

- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به نقش اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت در کنترل صنوف تهیه و توزیع مواد غذایی گفت: خواستار اقدام اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن تجارت در زمینه عمل به وظایف قانونی خود و همچنین توجه بیشتر از سوی این ارگان ها در خصوص نحوه فعالیت این صنوف هستیم.

مهرداد شریفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به گرمای کم سابقه و بالای 50 درجه سانتی گراد و رطوبت بالا در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به این که گرمای شدید بر سلامت مواد غذایی تاثیر می گذارد، توصیه می شود مردم از خرید مواد غذایی روباز که خارج از مغازه ها نگهداری و عرضه می شود، خودداری کنند زیرا این شرایط با موازین بهداشت مواد غذایی مغایر است و موجب تغییرات شیمیایی در مواد غذایی می شود که در صورت مصرف توسط شهروند سلامت آنان را به مخاطره می اندازد.

وی افزود: همچنین به شهروندان توصیه می شود که از خرید مواد غذایی فاقد مشخصات کامل بهداشتی از جمله تاریخ تولید و انقضا، پروانه ساخت، پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها مواد غذایی روباز نخرند

خوزستانی ها مواد غذایی روباز نخرند