مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 12:102017-08-12اقتصادي

احمد توکلی: کرباسیان برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مناسب است


بعد از وقوع این تورم بزرگ و استیصال وزیر وقت اقتصاد، دکتر شرافت که به عنوان مخالف سیاستهای مرحوم هاشمی شناخته شده بود، با اصرار محمد خان با پست قائم مقامی وارد وزارت اقتصاد شد و با اعمال سیاستهای تثبیت تورم را ظرف یکسال به نرخ 23 درصد بازگرداند.

- عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه کرباسیان ادعای نظریه پردازی اقتصادی ندارد و از همین روی برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مناسب است، گفت: اگر رییس گمرک به وزارت اقتصاد نرود افراد نزدیک به صندوق بین المللی پول به قدرت میرسند.

احمد توکلی در گفتگو با تسنیم با اشاره به معرفی کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد به مجلس گفت: تحصیلات دانشگاهی گزینه معرفی شده به مجلس در رشته اقتصاد نبوده و او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است.

هرچند این موضوع یک نقطه ضعف برای گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد محسوب می شود اما به چند دلیل می توان حضور کرباسیان در وزارت اقتصاد را پذیرفت.

وی افزود، اول آنکه کرباسیان یک مدیر اجرایی با سابقه است و در مسائل وزارت اقتصاد و دارایی از جمله گمرک تجربیات زیادی دارد.

از سوی دیگر به نظر می رسد در شرایط کنونی کسی که از تئوری های اقتصادی دور است و ادعای نظریه پردازی ندارد فرد مناسب تری برای راهبری سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد توکلی: کرباسیان برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مناسب است

احمد توکلی: کرباسیان برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مناسب است