مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 11:402017-08-12ورزشي

آقای معاون! تدبیر کن، تهدید نکن/ 10 نکته تازه درباره ماجرای دو فوتبالیست


هنر این بود که بازیکنان شاغل در باشگاه های خارجی را توجیه کند در این گونه مواقع چه رفتاری پیش بگیرند تاهم هنجارها رعایت شود و هم مشکلی پیش نیاید.

- " هنر این بود که بازیکنان شاغل در باشگاه های خارجی را توجیه کنند در این گونه مواقع چه رفتاری پیش بگیرند تاهم هنجارها رعایت شود و هم مشکلی پیش نیاید.

اگر محروم کنی و خدای ناخواسته خودمان محروم شویم چه؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- تهدید معاون وزیر ورزش به محرومیت دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تبعات حضور دو بازیکن ایرانی تیم یونانی در بازی برگشت مقابل تیمی از اسراییل را پیچیده کرده و حتی موجب شده خطر ورود و دخالت فیفا بر فوتبال ایران سایه اندازد.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس یونان از سفر به اسراییل برای بازی رفت در مقابل تیم مکابی اسراییل خودداری و با استناد به گذرنامه جمهوری اسلامی ایران که سفر به فلسطین اشغالی را برای اتباع ایران ممنوع اعلام کرده توانستند مدیران باشگاه را مجاب کنند که نمی توانند تیم خود را همراهی کنند.

در بازی برگشت اما چنین توجیهی نداشتند و چون در قالب باشگاهی فعالیت می کردند پنداشتند منع مسابقه با اسراییلی ها تنها شامل ملی پوشانی می شود که در مسابقات جهانی مقابل آنان قرار می گیرند و نه خودشان در چارچوب یک باشگاه خارجی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای معاون! تدبیر کن، تهدید نکن/ 10 نکته تازه درباره ماجرای دو فوتبالیست

آقای معاون! تدبیر کن، تهدید نکن/ 10 نکته تازه درباره ماجرای دو فوتبالیست