مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 11:202017-08-12اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی: خواهان افزایش مناسبات تبریز و انگلستان هستیم


استاندار آذربایجان شرقی توسعه ارتباطات ایران با کشورهای جهان را یکی از مهم ترین اولویت های دولت اعلام کرد و گفت: خواهان افزایش مناسبات تبریز و انگلستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جبارزاده در دیدار با سفیر انگلیس در ایران با اشاره به ظرفیت‎های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان های صنعتی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

اکثر صنایع ما قدیمی شده اند و مایل به نوسازی این واحدهای تولیدی و صنعتی با توسعه مناسبات خود با کشورهایی همچون انگلستان هستیم.

وی با اشاره به مبادلات بزرگ تجاری در بازار تبریز از سال های گذشته، افزود: بازار تبریز، جذابیت بسیار زیادی برای کشورهای همسایه علی الخصوص برای عثمانی ها داشته است و برای تصاحب بازار تبریز چندین بار در این زمینه جنگ شده که آخرین آن جنگ چالدران بود.

وی با بیان اینکه اکثر تجار و بازرگانان موفق ایران، آذری هستند عنوان کرد: بهترین بازارهای کشور نیز در دست آذری هاست و ببیشترین مراودات تجاری با کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی از طریق تجار آذری انجام می شود.

استاندار آذربایجان شرقی حمایت از صنعت و تولید را یکی از مهم ترین سیاست های دولت دانست و گفت: خوشبختانه در سالجاری از سوی دولت ، اعتبار ویژه ای برای صنعت و تولید در نظر گرفته شده و برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: خواهان افزایش مناسبات تبریز و انگلستان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی: خواهان افزایش مناسبات تبریز و انگلستان هستیم