مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1396 ساعت 20:202017-08-06پزشكي

رفع ابهامات درباره همکاری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با دانشکده های پرستاری


سوءتفاهم ها درباره طرح استفاده از ظرفیت بیمارستان ها در تربیت دانشجوی پرستاری با نشست مشترک با مسئولین وزارت بهداشت برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، رییس سازمان نظام پرستاری گفت: در جلسه هماهنگی مسئولین وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری ابهاماتی که درباره توسعه همکاری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی با دانشکده های پرستاری و مامایی برای آموزش و تربیت دانشجویان پرستاری مطرح بود که به دقت واکاوی و توافق هایی در این زمینه حاصل شد.

آدابی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مسئولین نظام پرستاری و اعضای شورای عالی نظام پرستاری با مسئولین وزارت بهداشت از جمله معاون آموزشی، معاون برنامه ریزی ، معاون پرستاری و ریاست کارگروه آموزشی پرستاری منطقه آمایشی 7، اظهار داشت: تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی و مدیریت اجرای طرح استفاده از ظرفیت بیمارستان ها در تربیت دانشجوی پرستاری از جمله مصوبات این نشست بود و مقرر شد بیمارستان های متقاضی و شرایط تربیت دانشجو در این بیمارستان ها توسط این کارگروه مورد بررسی قرار گیرد.

رییس سازمان نظام پرستاری گفت: همچنین مقرر شد دانشکده هایی که بیمارستان های آن شرایط آموزش بالینی دانشجو را در حال حاضر ندارند، باتوجه به شرایط استاندارد در آیین نامه تغییراتی ایجاد و نواقص را برطرف کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ابهامات درباره همکاری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با دانشکده های پرستاری

رفع ابهامات درباره همکاری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با دانشکده های پرستاری