مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1396 ساعت 18:402017-08-06سياسي

دیدار رییس مجلس سنا پاکستان با رییس قوه قضاییه


رییس قوه قضاییه، ریشه افراطی گری و تروریسم در منطقه را ترویج تفکر وهابیت و سلفی گری دانست و گفت: ما نسبت به این موضوع احساس خطر می کنیم و باید تلاش کنیم که کشورهایی نظیر ایران و پاکستان با سابقه دیرینه فرهنگی، از مجموعه تمدنی خود برای جلوگیری از گرایش جوانان به سوی افراطی گری بهره بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار با ربانی رییس مجلس سنای پاکستان، دو کشور را دارای رابطه فرهنگی دیرینه و عمیق دانست و با اعلام آمادگی ایران برای توسعه روزافزون روابط در زمینه های گوناگون تصریح کرد: امروز جهان اسلام نیازمند نزدیک تر شدن دیدگاه های ملت ها و دولت های اسلامی است و این امر یکی از واجبات امروز همه مسلمانان به شمار می رود.

رییس دستگاه قضا با بزرگداشت شخصیت های متفکر پاکستان نظیر اقبال لاهوری، بر لزوم بهره گیری دو طرف از دیدگاه های متفکران یکدیگر تاکید کرد و افزود: امروز تلاش آمریکا و صهیونیست ها معطوف به جدایی ملت های مسلمان از یکدیگر و جابه جایی مسائل اصلی نظیر مقاومت ملت مظلوم فلسطین با مسائل فرعی و جعلی است.

آملی لاریجانی در ادامه، مساله مهم جهان اسلام در عصر حاضر را موضوع تروریسم دانست و اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست ها با پدیدآوردن گروههای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مجلس سنا پاکستان با رییس قوه قضاییه

دیدار رییس مجلس سنا پاکستان با رییس قوه قضاییه