مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1396 ساعت 10:052017-08-03سياسي

انتخابات 96 یکی از مهمترین حماسه های این کشور است


انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را می توان یکی از مهمترین حماسه های کشور دانست که در حالی برگزار شد که شرایط سیاسی و امنیت داخلی ما حضور مردم را در عرصه مشارکت بیش از هر زمان ضروری کرده بود.

- وزیر کشور گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را می توان یکی از مهمترین حماسه های کشور دانست که در حالی برگزار شد که شرایط سیاسی و امنیت داخلی ما حضور مردم را در عرصه مشارکت بیش از هر زمان ضروری کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی توسط رهبر انقلاب که هم اکنون در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، طی سخنانی و در گزارش خود از روند برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه 96 با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: بسیار خرسندم که این توفیق الهی نصیب این جانب شد که در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهوری، گزارشی از انتخابات را به استحضار برسانم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، اداره حکومت و قانونگذاری در چارچوب اصول قانون اساسی با نظر مردم است و انتخابات تجلی خواست و اراده مردم محسوب می شود.

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از دستاوردهای نظام مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: این دستاورد در عمق باور ملت ما قرار گرفته است و با آموزه های اسلام و آرمان های امام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 96 یکی از مهمترین حماسه های این کشور است

انتخابات 96 یکی از مهمترین حماسه های این کشور است