مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1396 ساعت 12:552017-08-02سياسي

نباید نقش دختران را در توسعه پایدار فراموش کرد


مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان این که نباید نقش دختران را در توسعه پایدار فراموش کرد، گفت: دخترانی می توانند در توسعه پایدار نقش آفرینی کنند که از سلامت روانی و سلامت اجتماعی برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، غلامرضا صدیق راد امروز (چهارشنبه 11 مردادماه) در حاشیه همایش "دختران، حمایت های روانی اجتماعی، توسعه پایدار" که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی نقش دختران در توسعه پایدار به جامعه است.

امید است هم از نظر سلامت روان و هم از نظر مسائل اجتماعی بتوانیم، دختران توانمندی را به جامعه معرفی کنیم.

وی ادامه داد: با آموزش می توان در زمینه توانمندسازی دختران چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ اجتماعی و مسائل اشتغال کمک کنیم که دختران سالمی تحویل جامعه داده شود.

برگزاری این همایش بیشتر به منظور حساس سازی مسئولان نسبت نقش دختران در حوزه توانمندسازی و توسعه پایدار و است تا به ویژه از یاد نبریم که دخترانی می توانند در توسعه پایدار نقش آفرینی کنند که از سلامت روانی و سلامت اجتماعی برخوردار باشند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان افزود: با برگزاری چنین همایش های قصد داریم به مردم و مسئولان بگوییم نباید نقش دختران در توسعه پایدار را فراموش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نقش دختران را در توسعه پایدار فراموش کرد

نباید نقش دختران را در توسعه پایدار فراموش کرد