مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1396 ساعت 06:252017-07-31پزشكي

تکذیب خبر تعطیلی دانشکده های پرستاری


قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: برخی افراد می گویند تابستان قرار بوده است دانشکده پرستاری تعطیل شود در حالیکه چنین نیست و این مساله کذب است و افرادی که این ادعا را دارند باید بگویند کدام مدرک و سند نشان می دهد که وزارت بهداشت این قصد را داشته است.

- قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: مباحثی مبنی بر تعطیلی دانشکده های پرستاری در تابستان مطرح شده، در حالیکه چنین نیست و این مساله کذب است و افرادی که این ادعا را دارند باید مدرک و سندی ارائه دهند که نشان دهد وزارت بهداشت این قصد را داشته است.

دکتر حمید اکبری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تربیت پرستار در بیمارستان های دولتی اظهار کرد: کاری که وزارت بهداشت در خصوص نیروهای پرستاری انجام داده کاری معقول و منطقی بوده و با اخذ نظر افراد صاحب نظر در حوزه پرستاری در حال انجام است و برنامه و هدف ما ارتقاء آموزش پرستاری با استفاده از توانمندی های کشور است.

وی ادامه داد: افرادی که ایراد می گیرند و انتقاد می کنند اگر بخواهند منصفانه نقد کنند،باید یک بار آیین نامه ای را که برای اجرا ابلاغ شده است را بخوانند در این صورت دیگر خیلی از بحث ها را مطرح نخواهند کرد.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: برخی افراد می گویند تابستان قرار بوده است دانشکده پرستاری تعطیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر تعطیلی دانشکده های پرستاری

تکذیب خبر تعطیلی دانشکده های پرستاری