مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1396 ساعت 14:502017-07-29اجتماعي

احداث دومین مرکز اطلاع رسانی و پرنده نگری در آذربایجان غربی


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: احداث دومین مرکز اطلاع رسانی و پرنده نگری در تالاب کانی برازان مهاباد شروع شده و بزودی آماده ارائه خدمات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز آراسته در جمع خبرنگاران افزود: به منظور استفاده از تالاب ها با رویکرد حفاظت و بهره برداری پایدار از آنها و با اولویت قرار دادن نقش جوامع محلی در مدیریت حفاظت و بهره برداری از تالاب ها و از طرفی با توجه به پتانسیل زیستگاههای آبی در استان، عملیات اجرایی احداث دومین مرکز اطلاع رسانی و پرنده نگری در تالاب کانی برازان در شهرستان مهاباد شروع شده و بزودی آماده ارائه خدمات خواهد شد.

وی گفت: این مجموعه با اسکلت فلزی و با پوشش چوب ساخته شده و فضای مناسبی را در راستای اکوتوریسم به وجود آورده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در بازدید از عملیات اجرایی آن اظهار امیدواری کرد کلیه تالاب های عضو کنوانسیون رامسر در استان به این مراکز تجهیز شود که گام بسیار مثبتی در راستای گسترش و ترویج فرهنگ استفاده از تالاب ها خواهد بود.

تالاب بین المللی کانی برازان و عضو کنوانسیون رامسر در حوزه استحفاظی شهرستان مهاباد در حوضه اکولوژیک پارک ملی دریاچه ارومیه قرار داشته و آب آن از طریق رودخانه مهاباد ، چشمه های اطراف و روان آبهای سطحی و نزولات جوی تأمین می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دومین مرکز اطلاع رسانی و پرنده نگری در آذربایجان غربی

احداث دومین مرکز اطلاع رسانی و پرنده نگری در آذربایجان غربی