مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1396 ساعت 14:102017-07-29اجتماعي

3 حکم متفاوت محیط زیستی در تنگستان/ 270 ساعت خدمات عمومی رایگان برای شکارچی


3 حکم متفاوت محیط زیستی در تنگستان/ 270 ساعت خدمات عمومی رایگان برای شکارچی " معاون اداره حفاظت محیط زیست تنگستان بوشهر گفت: قاضی شعبه 101دادگستری این شهرستان در یک حکم جالب و مناسب 270 ساعت خدمات عمومی رایگان برای شکارچی محکوم محیط زیست در تنگستان بوشهر صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امین اشکو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس حکم قاضی حسین یزدانشناس این متخلفان محیط زیست به جای شش ماه حبس تعزیری به 270 ساعت خدمات رایگان شامل نظافت و پاکسازی ساحل و پارک ساحلی دلوار در روز های جمعه محکوم شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این قاضی در حکمی دیگر متخلف محیط زیست را به خواندن 2 کتاب زیست محیطی و خلاصه کردن 2کتاب در مدت شش ماه محکوم کرد.

معاون محیط زیست تنگستان ادامه داد: در حکم دیگر قاضی شعبه 101 دادگستری تنگستان یکی از متخلفان محیط زیست به ساختن 2باب سرویس بهداشتی در منطقه حفاظت شده گردشگری خاییز محکوم شد.

اشکو از همکاری همه قضات دادگاههای اهرم و دلوار برای برخورد با متخلفان محیط زیست تقدیر کرد و افزود: صدور این احکام مناسب سبب کاهش چشمگیر تخلفات محیط زیست و ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست در سطح شهرستان شده است.

شهرستان تنگستان از مناطق مهم زیست محیطی استان بوشهر است که منطقه مهم حفاظت شده خاییز و کوه بیرمی در این شهرستان واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 حکم متفاوت محیط زیستی در تنگستان/ 270 ساعت خدمات عمومی رایگان برای شکارچی

3 حکم متفاوت محیط زیستی در تنگستان/ 270 ساعت خدمات عمومی رایگان برای شکارچی