مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 14:112017-07-28سياسي

پوشش گسترده برنامه های دهه کرامت در رسانه ملی


با هدف پوشش مناسب رسانه ای برنامه های دهه کرامت ، جلسه ای با حضور نمایندگان آستان قدس رضوی و رییس شورای تخصصی معارف رسانه ملی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در جلسه ای که با حضور دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان رییس شورای تخصصی معارف رسانه ملی ، مسئولان آستان قدس رضوی و ستاد برگزاری جشنهای دهه کرامت برگزار گردید ، بر انعکاس مناسب برنامه های دهه کرامت بخصوص میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) در رسانه ملی تاکید شد.

بر اساس این گزارش ، در این جلسه که به میزبانی تولیت آستان قدس رضوی در مشهدالرضا(ع) برگزار شد ، راهکارهای پوشش بیشتر و بهتر برنامه های دهه کرامت و همچنین جشنهای منتهی به ولادت با سعادت امام رضا (ع) بررسی و پیشنهاد شد علاوه بر معاونت سیما ، معاونتهای صدا ، سیاسی و برون مرزی نیز اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/DPL3KX نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش گسترده برنامه های دهه کرامت در رسانه ملی

پوشش گسترده برنامه های دهه کرامت در رسانه ملی