مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 14:062017-07-28اقتصادي

فارس گزارش می دهد: نمایشگاه های بورس و بانک و نسخه های روی کاغذ برای صنایع فلج شده


برگزاری نمایشگاه ها برای شرکت ها و بنگاه هایی که نیمه تعطیل و یا رو به ورشکستگی هستند چیزی نخواهد بود جز عرض اندام مدیران و صاحب منصبان دولتی و تلف کردن منابعی که می تواند برای کارگران بعضی شرکت ها حکم یکسال درآمد داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بورس "؛ نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در قزوین که از روز سه شنبه 3 مرداد آغاز شده امروز جمعه 6 مرداد 96 در حالی به پایان می رسد که کمی آن طرف تر از این نمایشگاه شرکت های بورسی حاضر در شهرک های صنعتی این شهر حال و روزخوبی ندارند.

برخی از این شرکت ها که روزگاری برند صنعت بوده اند امروز ورشکسته و یا به دلیل معوقات سنگین تحت مالکیت بانک ها قرار گرفته اند و یا مدیران آنها در زندان نشسته اند.

شرکت هایی که برای زنده شدن دوباره یا نیاز به نقدینگی و تجدید ساختار مالی دارند و یا در انداختن طرح نو برای زیر و زبر کردن تکنولوژی و بهبود چرخه تولید و فروش را انتظار می کشند.

در کنار موضوع فرهنگ سازی، آشنایی شرکت ها با فرآیند پذیرش و روش های متنوع تامین مالی از طریق بازار سرمایه و بورس تهران از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان شده در حالی که در رکود حاکم بر فضای کسب و کار هیچ گزینه و یا اراده ای برای کمک به افزایش بهره روی و یا نجات صنایع دچار مرگ تدریجی که اغلب در چاه ویل بدهی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد: نمایشگاه های بورس و بانک و نسخه های روی کاغذ برای صنایع فلج شده

فارس گزارش می دهد: نمایشگاه های بورس و بانک و نسخه های روی کاغذ برای صنایع فلج شده