مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 11:402017-07-28سياسي

برپایی آیین دهمین سالگرد ارتحال آیت الله مشکینی در قم


آیین دهمین سالگرد ارتحال آیت الله مشکینی با حضور معاون دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که شامگاه 5 مرداد ماه با حضور جمعی از علما، مسئولان و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به تشریح ویژگی های اخلاقی این عالم فقید پرداخت.

وی تصریح کرد:دوران زندگی آیت الله مشکینی در خدمت به نهضت انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) سپری شد و در طول انقلاب نیز وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت فقیه نشان داد.

حجت الاسلام تقوی خاطرنشان کرد:این عالم فقید در ویژگیها و فضیلت های اخلاقی سرآمد بود و همواره در خطبه های نماز جمعه مردم را به اخلاق و تقوای الهی دعوت می کرد.

وی تصریح کرد:ایشان معلم برجسته اخلاق و مفسر قرآن کریم و استادی برجسته بود که در زمان حیات صادقانه پای انقلاب ایستادگی کرد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت:آیت الله مشکینی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سرسختانه به مجاهدت پرداخت و در مخالفت با رژیم طاغوتی و شاهنشاهی مقاومت کرد و حتی در این راه بارها تبعید شد.

وی بیان کرد:بسیاری از تحولات در جامعه اسلامی مرهون تلاش های علما و بزرگان دین است و مرحوم آیت الله مشکینی یکی از این علمای برجسته و تاثیر گذار در تحولات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی آیین دهمین سالگرد ارتحال آیت الله مشکینی در قم

برپایی آیین دهمین سالگرد ارتحال آیت الله مشکینی در قم