مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 09:552017-07-28فرهنگي

حامد بهداد: غیرمسولانه از تئاتر دور شده بودم


دوری اش از تئاتر در سال های گذشته، غیرمسئولانه بوده و حالا با نمایش شرق دور شرق نزدیک سعی در تجدید خاطرات با دوستان دارد.

این بازیگر سینما و تئاتر که نزدیک به یک دهه از آخرین حضورش برصحنه تئاتر می گذرد، این روزها در نمایشی به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در سالن پردیس تازه تاسیس شهرزاد بازی می کند، نمایشی که روایتی از تاریخ کهن و معاصر ایران است.

از زمانی که خبر حضور بهداد در نمایش شرق دور شرق نزدیک منتشر شد، مهمترین نکته ای که در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت بازگشت این بازیگر پس از هشت سال به صحنه تئاتر بود؛ نکته ای که البته به نظر خود بهداد حائز اهمیت نیست.

حامد بهداد در این باره در گفت وگویی با ایسنا که در یکی از آخرین روزهای تمرین نمایش شرق دور شرق نزدیک انجام شد، بیان کرد: اینکه توفیق حضور در صحنه، در این ایام نداشته ام از بخت یاری خود بنده بوده شاید اما نبودِ بازیگرانی مثل اینجانب چندان توفیری به حال دیگران ندارد و سود و ضررش فقط به خود ما رسد، اگر مثلا سوسن تسلیمی یا استاد بهرام بیضایی به تاتر ایران زمین بازمی گشت خب قطعا ًهمه چیز فرق داشت اما حالا از نبود ایشان و امثال شان دچار خسران بزرگی هستیم.

ما دست مسئولین را بخاطر این قحطی،گرم می فشاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد بهداد: غیرمسولانه از تئاتر دور شده بودم

حامد بهداد: غیرمسولانه از تئاتر دور شده بودم