مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 09:052017-07-28اقتصادي

برنامه ای برای اعمال خاموشی نداریم


مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق مشترکان به کار گرفته و با توجه به برنامه های از پیش تعین شده، هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی ندارد.

- مدیرعامل توانیر تاکید کرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق مشترکان به کار گرفته و با توجه به برنامه های از پیش تعین شده، هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به احتمال افزایش مصرف برق در پی پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای پیش رو، تاکید کرد: مجموعه صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق مشترکان به کار گرفته و از مدت ها پیش برنامه ریزی های گسترده ای جهت مدیریت شبکه گسترده برق در شرایط تابستان را انجام داده و از این رو هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی در کشور ندارد.

وی افزود: شبکه برق در سال جاری مصرف برق 55 هزار 364 مگاواتی را در روز14 تیرماه که با رشد 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود، با موفقیت پشت سرگذاشت و نشان داد که تمام توان صنعت برق کشور در خدمت مشترکان عزیز بکار گرفته شده تا کوچکترین محدودیتی در تامین برق ایجاد نشود.

کردی صنعت برق را مجموعه ای بهم پیوسته توصیف کرد که با بهره گیری از تجربه سال های گذشته و نوآوری های صورت گرفته، تاکنون مانع از بروز مشکل در تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای اعمال خاموشی نداریم

برنامه ای برای اعمال خاموشی نداریم