مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 00:202017-07-27فرهنگي

میزبانی مردم «بُن» از آثار ایرانی چطور بود؟


طی 85 روز برگزاری نمایشگاه «ایران؛ فرهنگِ کهن بین آب و بیابان» و «باغ ایرانی» در موزه و تالار هنر و نمایش جمهوری فدرال آلمان در شهر بُن، تا کنون بیش از 140 هزار نفر با ایران و فرهنگ کهن آن تا ابتدای دوره ی اسلامی آشنا شده اند.

- طی 85 روز برگزاری نمایشگاه ایران؛ فرهنگِ کهن بین آب و بیابان و باغ ایرانی در موزه و تالار هنر و نمایش جمهوری فدرال آلمان در شهر بُن، تا کنون بیش از 140 هزار نفر با ایران و فرهنگ کهن آن تا ابتدای دوره ی اسلامی آشنا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 446 شیء تاریخی ایران از موزه های مختلف کشور حدود چهار ماه است که در نمایشگاه ایران؛ فرهنگِ کهن بین آب و بیابان و در موزه و تالار هنر و نمایش جمهوری فدرال آلمان در بُن به سر می برند تا بهره ای هر چند کوچک از تاریخ ایران به سرزمین ژرمن ها نیز رسیده باشد، تاریخی که هر از چند گاهی پایش به این سرزمین باز می شود.

جبرییل نوکنده، مدیر کل موزه ملی ایران، در گفت وگو با ایسنا استقبال آلمانی ها از این آثار ارزشمند و بعضا نفیس ایرانی در شهر بُن را بسیار خوب توصیف می کند و می گوید: در 85 روز گذشته از ابتدای افتتاح این موزه در شهر بُن آلمان بیش از 70 هزار نفر از دو بخش نمایشگاه ایران، فرهنگِ کهن بین آبو و بیابان و بخش باغ ایرانی استقبال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مردم «بُن» از آثار ایرانی چطور بود؟

میزبانی مردم «بُن» از آثار ایرانی چطور بود؟