مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 21:102017-07-27فرهنگي

ابهام در برگزاری یک کنسرت در قوچان


در حالی که دادستان قوچان، یک روز مانده به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی شهرام و حافظ ناظری در این شهر، از تعویق در برپایی آن خبر می دهد، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و نیز مسئول برگزاری کنسرت از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر تعویق در برگزاری این کنسرت، گفت: کنسرت موسیقی شهرام و حافظ ناظری، به دلیل نامناسب بودن مکان در نظر گرفته برای برپایی آن به تعویق افتاده است.

رمضانعلی آذری افزود: صرف نظر از اینکه در انتخاب سالن ورزشی کارگران برای برگزاری این کنسرت موسیقی، برخی مسائل امنیتی و ترافیکی نادیده گرفته شده، در زمینه چینش خانواده ها و مدعوین مراسم نیز از سوی برگزار کنندگان برنامه ریزی درستی صورت نگرفته است.

وی در عین حال با بیان اینکه مشکلات یاد شده به معنای سهل انگاری نهاد خاصی در انجام وظایف خود نیست، تصریح کرد: برنامه ریزی سریع و آنی این برنامه، موجب بروز این مشکلات و در نهایت به تعویق افتادن برگزاری برنامه تا زمان تعیین مکان مناسب برای آن شد.

آذری با اشاره به اینکه دادستانی و شورای فرهنگ عمومی قوچان با اصل برگزاری موسیقی سنتی، به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم مشکلی ندارند، گفت: اجرای موسیقی صحنه ای یک نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در برگزاری یک کنسرت در قوچان

ابهام در برگزاری یک کنسرت در قوچان