مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 15:162017-07-27بين الملل

زمزمه های رسانه ای درباره حزب سیاسی جدید حیدرالعبادی


منابع رسانه ای و برخی منابع پارلمانی عراق از اقدام نخست وزیر عراق برای تاسیس حزب سیاسی جدید و بزرگی به نام تیار التحریر و البناء خبر می دهند.

- با این وجود همچنان رسانه های عربی از جدایی او از ائتلاف دولت قانون و اختلافاتش با نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق و از رهبران این ائتلاف سخن می گویند.

پایگاه خبری عربی 21 در این باره به نقل از یک مقام مسئول عراقی که خواست نامش فاش نشود، از شکاف سیاسی در فراکسیون ائتلاف همپیمانی ملی و اختلافات میان العبادی و المالکی سخن گفت و اظهار داشت که نخست وزیر عراق یک جریان سیاسی به نام جریان آزادسازی و سازندگی تاسیس کرده و آن را رسما در کمیساریای عالی انتخابات ثبت کرده است و اکنون خود را برای تبدیل کردن این حزب به یک ائتلاف سیاسی بزرگ آماده می کند و ممکن است بخواهد آن را جایگزین ائتلاف دولت قانون یا حتی ائتلاف همپیمانی ملی کند.

وی می افزاید: به همین دلیل نیز وی دیدارهایی با رهبران سیاسی به ویژه در داخل همپیمانی ملی و نزدیکان المالکی داشته است و شماری از آنها نیز به این جریان جدید پیوسته اند.

پایگاه خبری صوت العراق نیز با انتشار یادداشتی با عنوان العبادی نیز مانند حکیم اقدام می کند از اختلافات العبادی با برخی اعضای ائتلاف دولت قانون و حزب الدعوه سخن به میان آورد و از تاسیس حزب جدید به ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه های رسانه ای درباره حزب سیاسی جدید حیدرالعبادی

زمزمه های رسانه ای درباره حزب سیاسی جدید حیدرالعبادی