مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 13:552017-07-27پزشكي

وزیر بهداشت: بخشی نگری در کشور مانع پیشرفت و توسعه شده است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخشی نگری در کشور مانع توسعه و پیشرفت شده است و این یک اشکال عمده است که باید برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تخت خوابی شهرستان کوثر استان اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه سلامت با مشکلات و تعدد وظایف و اختیارات روبرو هستیم و همه چیز ساختمان و تجهیزات نیست بلکه باید به نیروی انسانی و تخصص ها در این حوزه بها داده شود.

وی گفت: در کشور نیروی متخصص و فوق تخصص بسیار متعدد داریم که کشورمان از این نظر سرآمد و غنی است.

وزیر بهداشت به گستردگی فعالیت وزارت بهداشت و توجه به نیروهای متخصص و فوق تخصص اشاره کرد و گفت: ما نباید تنها یک شهر و منطقه را در مسیر توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی ببینیم بلکه بهتر است به دور از بخشی نگری به سمت توسعه بیشتر حرکت کنیم تا با ایجاد یک فضای همدلی و صبوری بتوانیم مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

هاشمی با بیان اینکه ما در کشور با بخشی نگری و ایجاد موانع در حوزه بهداشت و درمان روبرو هستیم، گفت: این بخشی نگری مانع توسعه و پیشرفت واقعی است.

وی به افتتاح بیمارستان کوثر و ادعای مسؤولان این بیمارستان در کاهش پذیرش بیماران اشاره کرد و گفت: این بسیار خوب است که مردم به دلیل ارتقای سلامت کمتر به بیمارستان ها مراجعه کنند و پزشکان ما کمتر دچار مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: بخشی نگری در کشور مانع پیشرفت و توسعه شده است

وزیر بهداشت: بخشی نگری در کشور مانع پیشرفت و توسعه شده است